טיפים להתמודדות עם בחילות והקאות בהריון

תזונה ואורח חיים למניעת בחילות והקאות בהיריון

להלן מספר המלצות להתמודדות עם בחילות והקאות בהיריון:

  • זכרי כי אינך לבד, שכן בחילות הבוקר מופיעות אצל רוב הנשים ההרות, אם כי ישנם הבדלים בחומרת התופעות בין אישה לאישה.
  • השתדלי לנוח ככל שתוכלי.
  • תחושות של דיכאון, בידוד ותסכול נפוצות מאוד. נסי לשתף אחרים בתחושותייך, למצוא מי שמוכן להקשיב ולעזור. זהו חלק חשוב מאד בשיפור ההרגשה שלך.
  • אנשים שיאמרו לך "זה הכול בראש שלך" טועים !!! התגובות שלהם יכולות להלחיץ אותך או לדכא אותך. אם ניתן, נסי להסביר להם שהתסמינים שאת חווה הם אמיתיים ושכיחים ושהם משפיעים מאד על איכות חייך בעת הזו. עודדי אותם לקרוא כאן על מנת שיבינו טוב יותר את מצבך.
  • שימי לב: בחילות עם או בלי הקאות בהיריון עלולות להיות קשורות למצבים רפואיים שונים מלבד בחילות בוקר. התייעצי עם הרופא שלך על מנת לשלול את אותן סיבות.
  • אכלי ושתי כמויות קטנות ובתדירות גבוהה, בכל שעה או שעתיים. השתדלי שלא לערבב אכילה ושתייה ביחד. שתי נוזלים 20 עד 30 דקות לפני או אחרי האוכל. למידע נוסף על תזונה ואורח חיים למניעת בחילות והקאות.
טיפים להריון בריא
  • הימנעי לחלוטין מאלכוהול.
  • אין צורך שתסבלי: התייעצי עם רופא הנשים שימליץ לך על דרכים אפשריות להתמודדות עם הבעיה.
  • הבשורה הטובה: תופעת בחילות הבוקר בהיריון מוכרת ככזו הקשורה בדרך כלל ללידת תינוקות בריאים.

שיתוף :

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

רוצה ללמוד על בחילות והקאות בהריון וכיצד להתמודד איתן?

רוצה ללמוד על בחילות והקאות בהריון וכיצד להתמודד איתן?

נגן וידאו